Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.(ст. 3 Закону України "Про звернення громадян").

 

        Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

        Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадо-вих осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

        Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, по-рушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самовряду-вання, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадо-вим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

 

У зверненні має бути зазначено:

 

* прізвище, ім’я, по батькові;

 

* місце проживання громадянина;

 

* викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

Письмове звернення надсилається поштою або може бути переданим громадянином до відповідного органу, установу особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повнова-ження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

До звернення додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду заяви, які після її розгляду повертаються громадянину

Увага! Важлива інформація!

11.07.2022

Будь яка сирена - це  ТРИВОГА!!! Ми живемо в умовах війни. Будьте уважні, реагуйте на всі оповіщення та йдіть до укриття!!! Бережіть себе та своїх близьких!!!



ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ САЙТУ!

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

   Відповідно до ст. 5 Закону України 'Про звернення громадян' своє звернення ви можете надіслати на електронну адресу закладу dnz21sonechko@ukr.net , або залишити в даній рубриці, нижче. В електронному зверненні має бути зазначено: П.І.Б., місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, підпис заявника (у разі наявності електронного цифрового підпису), дата подачі електронного звернення.

 

Контакти

Телефон: (05161) 7-40-34

Адреса: 55202, Миколаївська область,

місто Первомайськ, вул. Коротченка, 13

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ




 Група ЗДО №2 "Сонечко" у фейсбуці